19 december 2010

ynklisch.

Sådärja, 11timmar sömn senare och segare än kola.
Helvete jag skulle tvätta klockan 13! Tänkte att ja inte behövde ställa någon klocka för så länge kan ingen sova. Så länge kunde jag sova. Och nu är min hals oförmögen att svälja något annat än dryck. Aouch.
Take care of me då?
Imorse var jag iofs vaken en kort sekund, frida min fina ringde och väckte mig. När hon ringer så tidigt tror man ju att något har hänt herregud, men det hade det inte. Det kanske var därför jag så lugnt kunde somna om igen :)
Idag ska jag ju träffa Anna, o nu ringer hon också... Men jag får se om jag orkar helt enkelt.
Jag ska alla fall genast gå och byta tvättid och inhandla lite halstabletter. Hosti host. Dubbla underställ inatt på jobbet kommer nog göra susen, ja jag ska jobba.

Fick lite nys om en underbar artist igår. Serena Ryder. Grym böna!
Lyssna själva.

.godistroll.

1 kommentar:

Anna sa...

Bra låt!! :)