27 december 2010

Troll.

... och Nattis hon är trött, trööööött.
My god jag vill inte gå upp ur sängen! Fina drömmar är farligt, vill bara sova sova sova.
Lite märkligt att jag fick så fina drömmar efter att ha kollat på Trollsommar innan sömnen tog mig. Ja det blev ingen bok, kom ju på att jag hade fått hem den underbara lilla filmen istället. Jag älskade den när jag var mindre, jag gillar väl troll antar jag.

Idag ska jag träffa mina finisar hemma hos Carro i Kumla. Mysipys.
Tror jag ska försöka att hoppa ur sängen nu ändådå, duscha och göra mig lite fin.
Måste hitta en alvedon för den lilla värken i magen som kommer alldeles för ofta, suuucka. Sen tanka upp pärlan och sen dricka lite kaffe med dom där fina varelserna som jag känt i lite mer än en evighet ;)

.jag ska svara, snart.

Inga kommentarer: