12 december 2010

för dig.

Jag har verkligen haft en toppen kväll!
Hemma nästan halv fem och hunnit med Olearys, julbord, jobbarvänner, förfest, fest, ritz och efterfest. Maggie och jag tog en fin promenad hem inatten, vilket innbär att jag just nu fryser lite. Varför är hon inte här och värmer mig kan jag undra..? Ni kanske mer undrar vem den där hon är? Men serrni det får ni fortsätta undra för jag tänker inte fläka för mycker. Fråga om ni vill veta. En fråga kan värma skönt ibland, faktisk. Tänk på det, ibland när ni inte har något att göra eller mest bara vill någonting. Ring ett samtal, skicka ett sms. vad fan som helst, men fråga. "hej, jag tänker på dig.. ville bara säga det. hur mår du? puss." så jävla lätta ord som kan betyda så mycket. Fast fråga inte om du inte vill veta.

Nej, nu ska jag sova. Tröttare än tröttast, absint 80% kan sätta sina spår. Precis som du, trots att jag bara provat båda halvvägs. så att säga.
Åh shit i min gata, jag tycker om henne. som ni inte vem de e är.

.jag önskar ibland att jag var en häst.

Inga kommentarer: