07 december 2010

sömngångare.

Men ååååg varför finns det inget lagom?!
Antingen sover jag till halv fem eller så är jag tydligen nöjd efter tre timmar sömn och vaknar alldeles för tidigt. I jämförelse då med att jag somnade alldeles för sent.
Jag blir trött på mig själv! Och jag är trött, skittrött. Men jag kan inte somna om. Vad fan äre som händer?!

Anledningen till att jag inte somnade riktigt i tid imorse kallas sociala medier. Telefon och film. Hade det inte varit för Mother and Child hade jag nog somnat lite tidigare. Men om ni gillar draman, se filmen för tusan! Riktigt bra. Om ni istället vill ha lite lättsamt och bara en kort paus från ingenting så kolla in årets julkalender på svtplay. Hotell Gyllene Knorren. I like it!

Nu ska jag hoppa i mina långfillings, sätta på mig en mössa och gå och handla lite mat. Sen ska jag äta maten och efter det sova lite till. Om jag kan vill säga.

.get yourself over here, now!.

Inga kommentarer: