06 december 2010

utfyllnad.

Häromkvällen låg jag och mamma i varsin soffa och kollade på Ladies på Östermalm. Vilket jävla program alltså! Jag fick alla fall skratta. Men en sak som en av fruarna sa har jag tänkt lite mer på "svenska kvinnor klär sig inte såhär, det är lite synd" Men hallå. Som mamma sa då, när fan ska man klä sig så? Om man mot förmodan inte skulle bli bjuden på nån jävla härlig fest med fri skumpa (inte ens då har jag varit i närheten av dessa kläder, men ändå.)
Alla fall, jag tänkte igenom hur jag brukar vara klädd en vanlig vardag. Mja, sjukt upphetsande!

Nöt vs Östermalmsfruar.

euh.

ja jag bor i långfillingar.

ibland färgar jag till mig lite.

ibland färgar hon också till sig lite. (lite lika där!)

mössa är det bästa.

Nu ska jag forstätta lära mig saker. Vem vet mest?! Jag. hihi.
Sen ska jag kolla på Paradise Hotel, ta en dusch och sen äre Böda Camping. Ja alltså, är det konstigt att jag blir deprimerad eller?!

.jag hugger i sten, men jag tror att jag sakta börjar se en kontur.

Inga kommentarer: