02 december 2010

krackelerad.

Åh jag har så fruktansvärt ont i magen. This is no fun at all.
Men igår, då vare rätt kul ändå! Jag och Anna stod mest där upp och spanade ner. Pretty nice. Haha men ja, fan vad svår man kan se ut då! ;) och tråkig man kan vara.

Well, vaknade halv sex imorse. Visste inte om det var morgon eller kväll. Något borde ju vara lite fel när man inte vet om man sovit 15timmar eller 3 liksom. Nåja, det var morgon. Och jag har legat och väntat en evighet på att somna om... De går sådär.
Magen som jag skrev gör ont! Ipren, sånt bullshit. Kan någon komma hit med lite alvedon?!

Nu ska jag återgå till mitt DH-maraton och hoppas på sömn. Och på att jag drömmer om något fint, dig tillexempel.

.att se men inte röra.

2 kommentarer:

J sa...

Jag tror du stötte på min klasskompis. Världen är så liten :)

Natalie sa...

J som i Jenny i Lword eller?