18 december 2010

right back at you.

Jaha. Då var jag sjuk också.
Suddiga ögon, ont i kroppen. Ont i halsen. Frusen. Varmt. Trött.
Men de e ju bättre jag är det nu, så jag hinner bli frisk till jul. Just nu längtar jag skitmycket, till jul. Till dagarna innan jul och till självaste aftonen. Till juldagen.... Och ja, längtar är ordet för dagen helt enkelt.

Nu sitter jag i soffan och kollar musikhjälpen. Nour är nattens hjälte, och shiiit hon är en hjälte. Hon är en pärla, en helt underbar människa! Och om ni vill kan ni lyssna på hennes sommarprat.
Jag fick ett sms nyss, så tror jag ska vänta med att lägga mig i sängen och vänta på fortsättningen. Då är det bra med lite natt-tv :)

Ibland så skulle jag vilja veta hur det hade varit att gå genom den andra dörren...

Nej nu håller jag på och är upptagen. Det går inte så bra att blogga då.
Så skyll inte på mig (skyll inte på Hugo, han kan inte rå för vad snigel gör...) när jag nu är så trååååkig på bloggen.

.och så luktar du gott också.

Inga kommentarer: