17 december 2010

god kväll.

Men fy faaan vad jag älskar mig själv!
Somnade någon gång långt efter julkalendern imorse. Ställde klockan på 12 för att ändå kunna somna ikväll igen, känner att jag bör göra nåt åt min dyngsrytm. Fy i helvete när jag vaknar halv fem och hela fredagen har gått. Min promenad upp på stan, inställd. Min plan att fixa god hemmalagad mat skiter jag också i. Jag ska trycka pizza, eller donken. Härliga fredag. Halsen smärtar lite också, och min näsa är täppt. Men jag tänker att det säkert är lite damm, så jag ska nog ägna min fredag till att cosa upp min lägenhet. Pimp my crib.

Om jag hade varit i typ hmm... säg, a men vi kan säga Stöten. Så hade jag varit rätt så himla nöjd just nu.
Inte för den sakens skull att det finns snö där, det har vi ju haft här hemma sen i oktober känns det som. Utan mer för att jag kan nog tänka mig att det är rätt mysigt där uppe. Och jag känner mig lite myssjuk. Det kan jag väl i alla fall inte skylla på dammet? Fast egentligen är det ju kanske mest sällskapet jag är ute efter.
Maybe baby.

Nu är det hög tid för frukost/lunch/middag.
På återseende.

.stucked with you.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hade också varit ganska nöjd om du, låt säga, hade varit i Stöten..