11 december 2010

Jay rimmar på Gay.

Ja det blir ju inte alltid som man tänkt sig, jag och annie fastnade såklart framför idol.
Varför tittar man på saker som knappt är bra? Och varför förstör tv4 ett helt program med kanske liiiite fr mycket reklam? Dom stör mig. Något så fruktansvärt.
Jaja, nu är äntligen Idol slut och jag kan längta till Melodifestivalen ännu lite mer :)
Efter Idol drog vi på Prince of Persia, ehm vi stängde av och bytte till Red. Den var ju säkert bra, jag sa åt annie att inte somna... Sen snarkade jag loss lite själv istället. Shiiet vad skönt det var. Får väl kolla klart på filmen nu när jag är hemma och absolut inte kommer kunna somna. Jag brukar ju tycka att det är skönt att sova själv, men jag börjar tro att det är bra mycket skönare att somna oensam. So to speak.

Jaja. Nu är det natt. Jag ska göra ett försök att hoppa över till mitt lilla drömland.
och hoppas att du är där.

.godnatt min skatt.

1 kommentar:

Anna sa...

Ja fy faan alltså.... "somna inte!" får man höra, sen när man tittar till mot andra sidan soffan, så ligger du själv och sover! ;) Men men, mysigt va det iaf...och filmen kanske inte va top 10, du får säga hur den slutade. Bättre lycka nästa gång. :)

Puss!