21 december 2010

smörigt.

Jag vet någon som kommer klaga på mitt tråkiga bloggande. Men det kan inte hjälpas, jag är ju sjuk och inget kul händer i mitt liv.
Jag skulle försöka ställa om dygnet med alltså, sov hela dagen igår tillofrån, somnade alltså imorse och vaknade sent idag. Jag har ju lite och pyssla med här hemma, men jag orkar ändå inte så skit samma. Jag ska försöka tvätta lite snart alla fall. Skulle behöva fylla kylen med mat. Mjölk, smör och skinka gör ingen mätt...

R Kelly den lilla slisken har gjort ett nytt album "love letter". Jag dör litegrann. Passande att jag precis får ett sms som lyder "tönt". Hon kan väl inte veta att jag skriver det här just nu?! Galet. Tönt kan du vara själv. Pffft. Hursomhelst, den här låten är så bra! Jag känner ju inte direkt att jag måste säga just det han sjunger till någon just nu. Men vi har väl alla varit lite där, någon gång? Här är albumet Love Letter-R.Kelly,
Och här kommer en fin liten trudelutt.



.imorgon är en bra dag.

Inga kommentarer: