16 december 2010

nattis.

Jaha då var det rast igen. Alla dessa nätter som kom och gick, inte visste jag att det var livet. Typ.
Inatt är det lite kaos här på jobbet tydligen, tänk vad ett litet strömavbrott kan ställa till mig. Det som stör mig är att i den stora pakethögen som kommer bli kvar här finns lite beställningar hem till mig. Suck.
Ett tips, ska ni beställa julklapps på nätet, gör det fan senast nu! Så ni e säkra på att få hem dom innan jul menar jag.
Hmm undra om dom blir glada om jag kanske skulle ta och jobba över lite för en gångs skull? Tål att tänkas på. En sak är redan nu säker. Den 22a eller ja 23e, så kan jag inte jobba en minut längre än till 06,00. Det är så. Nästa vecka slutar jag förövrigt 06,00 varje morgon. Lucky me, eller inte. Därför vore det ju skönt att få gå hem fem dom här två sista morgnarna som är kvar nu? Ja vi får se.
Kul läsning? Que.. Tror ni jag bryr mig elle?

Äsch. En sista kaffe för natten och en liten knäckemacka tror jag att det får bli nu.
Sen ska jag frysa. Man får inte alltid som man vill.
Fast ja, "nu kan du få mig så lätt." Livet ler inte alltid mot mig, verkligen inte. Och den här årstiden är så jävla sjukt tung men så finns dom där ögonen där. Rösten och liksom energin, och jag blir lite piggare. Lite gladare. Fino.

.linda sundblad-perfect nobody.

Inga kommentarer: