20 december 2010

Nötgott.

Så kom då dagen där jag inser att nej det går inte att jobba med feber, inte i kyla och med tunga paket. Men det känns inget kul, för man blir en fattiglapp på att vara sjuk. Jävla sjukdom. Vad ska dom vara bra för? Host host, jag kan inte hosta mer! Nysa mer! Tycka mer synd om mig själv ;)
Detta lilla tycka synd om mig själv gjorde att jag åkte o köpte en stor påse med lite exotic snacks. De e ju nyttigt säger dom, fast kanske inte min påse för jag har bara chokladnötter i den. Slog till på lite cola också, det brukar göra mig frisk. (speciellt under prideveckan, o speciellt sista kvällen när promillen var liiite för hög men en cola fick mig upp till toppen igen) Nu kanske colan inte direkt botar förkylning, men de e väl värt ett försök.

I skrivandets stund sitter jag o chattar lite med Lillamadde aka Darin. Jag inser att juldagfesten kan komma att bli galen, men den som spårar slänger jag med hjälp av Frida (eller hur frida) ut från balkongen. Så länge det inte är jag förstås. Men det händer ju typ aldrig så ;)

Nej men vet ni vad? Nu börjar Morden i Sandhamn. Tre kvällar i rad ska det tydligen visas. Så nu gosar jag nog ner mig i soffan och spanar lite.

väl levt.

.dan för dan före dopparedan.

Inga kommentarer: