13 december 2010

balklänning.

"det blir säker ändrade planer, men hursomhelst.. det blir nog bra"

Åh, jag vaknar upp till människor med kalla fötter.
Vad gör vi nu på nyår då?! Tokiga människor...
Det har varit så bra dom senaste åren. Med en mästerkock som fixat mästermat, ett hus som tålt hut mycket musik som helst, tända brasor, fyrverkerier på gärdet och sköna människor. Men ja, dom senaste nyåren slutade ju också i massa jävla bråk o äckligt tjaffs med mindre oskön människa så time to move on ;)
Det går väl alltid någon bra film? ....

Hursomhelst. Jag är vaken i tid.
Jag ska ta mig en liten promenad tror jag. Det är väl ljust i en timma till alla fall?
Ja jag vet inte så noga, har inte gått upp före halv fyra på ett bra tag nu. Shit happens all the time.

.och du händer, men det gillar jag.

6 kommentarer:

Anna sa...

Håller helt med, det brukar vara underbart! Vad hände med de vanliga nyårsplanerna..? Ja just ja... just remember. ;) Det är bra att du sover nöt, you need it.

Natalie sa...

Haha. Ja hur kan man glömma?! Fast egentligen tycker jag allt är mycket bättre nu, iofs ännu bättre om min nya plan om roadtrip hade gått i stöpet men nu får du komma på nåt annat! :)

Anna sa...

Ska fundera så det knakar...men förvänta dig inga stordåd. ;) Vi skyller på alla andra, som bangade din roadtrip. ;) Jag tycker att anonym kan ta ledigt, och komma hit på nyår istället.. :)

Anonym sa...

Anna, anonym funderade faktiskt över saken. Men kom fram till att eftersom hon ändå var tvungen att åka hem på juldagskvällen så blev det lite onödigt. Förövrigt så tänker jag inte prata med dig mera eftersom du bangade roadtrippen. Men välkommen upp en annan gång så kanske du blir förlåten.. ;)

Natalie sa...

juldagskväll. nyårsdag. ja alla dagar går ju lite ihop ;) men onödigt!? det var lite galet sagt... Anna o Anonym börjar på A, jag tror jag gillar A:n :D

Anna sa...

Jag tror inte att jag gillar anonym, om hon ska ha den där hårda tonen mot mig.. ;) Men men, jag tror att jag blir förlåten, så...moving on. :)
Jag gillar N.. :)