10 december 2010

in a need.

Ikväll ska jag hem til Annie Hall på lite fredagsmys. Film, tacos och kanske en och en annan godis?
Åh tänk om jag hade lika bra tv och ljud som henne, då hade jag haft underbara filmkvällar alla dagar! Eller kanske inte. Men jaaa jag ska köpa ny tv. Nångång. Såklart.
Nu är frågan bara vilka filmer vi ska se? Jag föreslår "Red" "Old dogs" "Skyline" eller "Cash". What ya think?
Eftersom Minnah och Jay tydligen blivit Idol-ihop tror jag att jag dissar finalen. Det spelar ju ingen roll vem som vinner liksom? Fy fan vad dåligt det här Idolet har varit. Typ en eller två värda fredagar på en hel höst. Kass.

Usch vad jag är trött på mörkret nu.
Tror jag ska unna mig lite blå sol. Så jag är mitt fräschaste jag på julbordet imorgon. Vad vi ska göra? Vi ska köra! ;)
Appropå fräsch, jag vill klippa mitt hår nu. Vad ska jag ha långt för? Var e mitt ruffs?!
Ska jag behöva nöja mig med ditt? :p

.me and bobby mcgee.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nöj dig med mitt... ;)

Anna sa...

Hihi, Like my new nickname.. :)

Jag tror inte att jag vet vilken nån av de där filmerna är, så kör på bara. :)

PUSS!