09 december 2010

nötlarv.

Det är rast, och om 1½ natt är det helg.
Den ska spenderas med filmmys hos min fina lilla Anna på fredag (fast anna det är idolfinal också som vi måste spana lite på vettu...) och på lördag är det julbord med jobbet. Ja, det hade varit trevligt med tjejfest i Stockholm. Men man måste visst prioritera lite här i livet, något som jag inte alltid är så bra på. Och ibland när jag prioriterar prioriterar jag helt galet fel. Återstår att se om helgen blir rätt eller fel ;)

Häromdan, kom jag på att man ska säga det man känner och det man tycker. Speciellt om det är bra saker, för människor är fina när dom ler. Så jag gjorde det, och haha ibland får man tillbaka något som gör att man själv ler. Åt att någon annan blir glad. Man ska glädja människor, eller ja. Troll går också bra att försöka glädja lite ;)

En annan sak som gör mig mycket mycket glad är känslan i min mage.
Och, ja. Den är bra, den har varit bra rätt länge nu. Magkänslan, och den sa att någon var mycket mycket fin. "Var är min bomb?!" ((booooommm)) Fin.

Nu ska jag äta lunch. Ja vi kallar det så, trots den sena timmen.

.nyår up north, ja nu kör vi?!.

2 kommentarer:

Anna sa...

Jag kom ju på det, att det var idolfinal och hade en känsla av att lilla nöten ska se det.. ;) Suck och stön.....men ok, en liten titt. :)

Ses imorgon, då är det dax för fredagsmyyyyyyyyyyyyyys, om det så är det sista jag gör. :p

Natalie sa...

Det lär inte vara det sista du gör! (jag vet vad vi ska göra på nyår, det blir däremot kanske de sista vi gör.) ;)
Snart får jag ligga i din soffa istället för min... Längtar!