29 december 2010

utbrott.

Jag kommer ha träningsvärk! Herregud vad mycket paket jag har lyft. Jag har blivit svag tror jag.
Such a skitnatt.

Nu är jag hungrigare än hungrigast, men julmaten är ju slut! Brödet gammalt, och mjölkpaketet tomt. Vem fan ställer in ett tomt mjölkpaket i min kyl?! Dumma Nöt.
När jag vaknar skulle jag vilja att livet var lätt som en plätt. Mitt konto var fyllt med pengar och någon kom hem med ett par matpåsar och sa, Daaarling i'm home. Eller ja, det där sista vet jag kanske inte riktigt om jag skulle vilja höra. Jag verkar ha lite svårt att bestämma mig på den punkten. It ain't easy. (och ja jag suger på engelsk grammatik, i 6 jävla år har jag väntat på en enda liten privat lektion. men det känns som min lärare och jag alltid gör något annat än just pluggar när vi ses?)
Jag tror förresten jag har lite ägg. Så äggfrukost får de bli! Sen ska jag sova, och drömma fint. Det har jag bestämt. Och egentligen borde jag väl vara glad att jag vet att jag kommer slippa vakna av dampanfall eller hostattack. Egentligen.

Nyår kan sluta exakt precis hursomhelst.
Ska jag skriva årskrönikan efter nyårsafton eller innan? Och hur laddar man hem Microsoft Word med produktnyckel?

.bråka inte med mig när jag är trött.

Inga kommentarer: