22 december 2010

i väntan på.

Alltså det är rätt så svårt att lura en Nöt. Lika svårt som att knäcka en, så better luck next time ;)
Bilen från däruppe är alltså på väg hit ner, and i like it. Jag hade ju kunnat mått bättre, snorat mindre och kanske köpt hem lite julgodis. Men istället komponerade jag ihop några sushilådor på EastWest som jag åker och hämtar snart. Ja jag kan laga mat, men jag orkar inte när jag är sjuk. Gud, kan ni tjata mindre. Eller jag, om min sickness kanske ;)

Jag har en julklapp kvar, kanske två. Får bli en vintrig promenad upp på stan imorgon. Det här med vinterskor kanske vore en grej? Mina stackars tår, dom förfryser! Var ju iväg till marieberg för att hitta några klappar. En affär besöktes, eller två iofs. Jag är rätt effektiv när jag vill! Men jag fick typ parkera vid Bauhaus och höll på att dö av iskyla. Trots min varma jacka liksom, men den värmde inte tårna. Det där marieberg alltså, puuuuh vad mycket folk det var! När jag inte är i mitt esse borde jag verkligen inte besöka stället, men det kändes som att jag inte hade något val.

Nej nu ska jag ta mig en alvedon, sätta på mig mössan och åka o hämta den där sushin, en juldagsbiljett och kanske köpa hem lite julmust. Kanske.

.ciao bellas.

Inga kommentarer: