22 december 2010

christmastime.

Onsdag och kallt som fan.
Men ikväll blire lite varmare serrni! Yippiekayey. Det enda som är lite tråkigt är mitt sjuka jag. Host host, snor snor. Det går ju liksom bra att vara förkyld så länge inte näsan rinner, men shiiiit alltså vad den rinner. Det kan inte vara dammallergi, det är ju numera dammfritt här hemma liksom. Galet.

Idag är det dan för dan före dopparedan. Två julklappar har jag inhandlat, två?! Men ingen stress för det inte, man ska inte stressa till jul.

Nu ska jag äta lite frukost, kolla på julkalenderna och njuta av denna dag. Försöka kurera mig frisk med några halstabletter och nässpray. Jag tänkte försöka mig på att baka lite knäck (baka knäck? euh.) eller göra lite knäck kanske det heter. Men jag tror det hoppas över, jag är ju inte stålkvinnan precis.

.flashback.

Inga kommentarer: