31 december 2010

The End.

Efter en sömnlös natt i filmens tecken så somnade jag väl runt åtta imorse.
Då hade jag sett 3,5 film :) Madde och jag kollade på The kids are alright. Skitbra! Sen såg jag klart på Änglagård, skitbra! Jag försökte bli trött i sängen av Black Swan men det gick sådär. Och oh my god, efter cirka en timma har Natalie Portman och Mila Kunis sex. Postivit överraskad av filmen, men lite lite rädd. Jag är fan klen! Jag avslutade morgonen med Änglagård 2. Dumt att sova sista natten på året liksom? ;)

Ikväll blir det middag med min kära syster och hennes fina vänner.
Kan hända att jag springer över till en annan fest och share a chair, eller så går vi upp till slottet och fortsätter ut? Jag har aldrig krogat mig på nyår så det vore ju något nytt.

Årskrönikan börjar bli klar, i mitt huvud.
Så vad blev årets namn? Årets stad? Årets happening? Årets låt?
Keep on reading så kommer du få veta! :)

.Gott Nytt År.

Inga kommentarer: