07 december 2010

Lasse-feber.

Morning glory. Snart sovtime!
Jag längtar tills jag vaknar, för om jag har tur ska jag bli väckt.
Men luuugn nu, bara av telefonen. Men jag kan inte låta bli att fjantigt längta lite. Det är väl bra? Upp ur novemberkoman, det e ju faktiskt december nu och dags att rycka upp sig lite.
Som pepp till mig själv ska jag faktiskt äta frukost innan jag går och lägger mig, jajjemen. Nu ska jag bli duktig igen. Eh försöka. Med maten alltså! Ägg och bacon, jo man tackar. Det är förövrigt typ det enda som finns i min kyl. Ett litet besök i en mataffär imorrn skulle inte sitta helt fel...

Jag tror att jag inte har något mer att tillägga för tillfället.
Så tjipp o tjopp spotta i en kopp.

.Du har så lätt att stampa sönder, när Du väl fått in en fot
Det är så lätt att kasta kärlek där den vackert tas emot.

Inga kommentarer: