28 december 2010

julegris.

Mellandagarna på jobbet alltså, det är inte jättesvettigt. Sicken kontrast mot precis innan jul liksom.
Fast lika trött är jag för det, på dagarna alltså. Och varför i hela fridens namn måste jag försöka komma på meningen med allt innan jag ska somna? Låg imorse och läste i min fin fina bok, plötsligt hade jag läst 10sidor och hade ingen aning om vad som hade stått skrivet. Men gud vad tänker hon på?! Tänker ni?
På vad som känns och inte känns är svaret.

Jeeesus christ vad osugen jag är på godis. Det ligger choklad över hela rumsbordet och ännu lite mer går att hitta i kylen. Igår bjöd Carro på underbara cupcakes och Anna hade med lite hemmagjort julegott. Inatt åt jag kolakaka och ballerina. Självklart hinkar jag några koppar kaffe också. Shit i gatan, vad äter jag upp mig till? Ja för även om jag är godismätt så är det ju lite gott med en liten choklad till, jag kan inte låta bli. Kom hit och ät upp mitt godis?!

Nu ska jag nog äta lite mat istället. Innan jag ska tvätta. Fan, jag tvättar ju jämt? Mmm.

ps. tänk lite på min bästaste lilla moster som fick en sprucken blindtarm och ligger på sjukan. all kärlek till dig! puss.
ds.

.jag borde flytta till norrland.

1 kommentar:

Anonym sa...

Just go with the flow and see what happen.. Lule ska va fint har jag hört