13 december 2010

baksmälla.

Ja förlåt för lite dåligt uppdaterande och engagemang i mitt eget liv igår. Men jag var heeeelt död hela dagen. Jag börjar tro att jag är allergisk mott vitt vin också. I stockholm drack jag två glas, hos bettan förra helgen blev det ett glas och i lördags några fler. Varje söndag har startat i nån slags migrändunka dunk och pulsen har gjort mig illamående. Men så plötsligt, som från ingenstans försvinner den. Och jag kan andas igen. Jag kan inte tycka att det är vanlig bakishet, men vem vet... Jag hoppas jag slipper det framöver alla fall, herregud min lilla kropp orkar inte.
Hursomhelst, jag piggnade på mig och åkte och jobbade lite. Alltid lika skönt att få komma hem igen...
Och nu ska jag äta lite rostisar, dricka varm choklad och kolla på Julkalendern, jag ligger efter! Sen ska jag äntligen sova lite igen.

Har kanske plats över till Stöten, över nyår. Någon som ska med?! Bestäm er sjukt snabbt. Send me an sms, tack tack.

Ehm ja. Nej men. Nattinatt världen.
Var rädda om varandra. 

Inga kommentarer: