16 december 2010

out of order.

Det ligger lite fina julklappar på mitt köksbord. Nästan så jag skulle vilja behålla dom själv ;) Men då borde det ju vara bra klappar alla fall. Åh snart är det jul! Min julkänsla kommer och går lite alltså... Just nu är den rätt mycket på noll, men ska ta tag i det i helgen tror jag minsann. Dags att handla hem lite glögg, har inte ens haft glöggpremiär än. Knas!

Jag fick inte jobba över imorse, eller jo 15minuter. Undra när jag ska ta ut all komp jag bara samlar på hög? ;) Inatt känns det som det kan bli ännu lite mer kaos. Tack återigen musikhjälpen för att ni finns! Har inte skickat in nån önskelåt än, men vem vet, plötsligt händer det. Ska bara komma på en bra låt först. Finns så många!

Hm, nej men kaffet jag tog till frukost börja tappa sin funktion så nu ska jag kanske äta nåt då.
Final i Paradise Hotel snart! och sen återigen lite Robinsson.
Herreguuuuu. Vad händer i helgen? Jag vill göra något som inte kostar några pengar, eller som innefattar bakfylla.

.du är glittret på min gran.

Inga kommentarer: