01 december 2010

Maybe I'm crazy.

/Var nöjd med allt som livet ger
Och allting som du kring dig ser
Glöm bort bekymmer, sorger och besvär
Var glad och nöjd för vet du vad.
En Björntjänst gör ju ingen glad
var nöjd med livet som vi lever här/

Så fint med onsdag! Speciellt eftersom jag verkligen ska njuta av denna lill-lördag till max. Ja jag har semester! En natt, men tänk att nåt så litet kan göra en så glad.
Började bra med en fin äggrörefrukost och lite skratt till Ellen. Jag älskar den kvinnan, hon är ju helt fantastisk. Perfekt morgonsällskap. (även om jag kan tänka att ha sällskap till henne också, if you know what i mean).
Snart ska jag sova litegrann, efter ett obligatoriskt avsnitt av Frustrete Fruar. Har ju liksom alla avsnitt på min lilla laptop så det är bara att plöja. Dom söver mig fint till sömn och massa tankar på allt och inget liksom bara flyter bort, och Visteria Lane blir det enda som är kvar i hjärnan.
Egentligen skulle jag behöva vara vaken klockan 09.00 när Robynbiljetterna släpps. Om ni läser de här, och får tag på några. Snälla rara söta vackra ni. Boka en till mig med?! Hon kör på Cirkus i Sthlm 27, 28, 29 och 30e mars. Jag tar vilken dag som helst. (men helst sön eller onsdag dårå.)
Appropå musik så ska ju kvällen spenderas på Ritz tillsammans med Rasmus Seebach och antagligen alldeles för många andra. Men, jag ska vässa armbågarna och njuta! :)

En sorg ska aldrig tas ut i förskott, det slutar bara med att man får gråta minst en gång för mycket.
Inte för att det är fel att gråta, det kan vara rätt skönt ibland. Men ja, ni fattar väl vad jag menar.

Jag borde avsluta detta inlägg med ett youtubeklipp på Seebach i duett med Robyn. Men jag tror inte det finns, så jag ger er en annan alldeles underbar duett och låt. Som jag förövrigt knäcker på i Singstar. På lördag hade jag tänkt visa upp mina talanger. Men ibland händer oväntade och oförutsägbara saker så jag tror min lördag blir lugn nu istället. (tänker på dig, ta hand om varandra nu...)

.godnatt min skatt.

Inga kommentarer: