21 december 2010

den som väntar på nåt gott.

Idag har jag trotsat mitt sjuka jag. Vilket innebär att jag är heeelt slut nu. Men tvätten var ju tvungen att tvättas, och alltså med tanke på min tomma kyl var jag tvungen att handla lite. Hörde att det var kaos på ica vid sjutiden så jag väntade till sena timmen och åkte iväg. Det var sjukt mycket folk tillomed vid halv tio. Jag gillar inte folk som handlar har jag kommit på... Och varför har dom inte rullkorgar på maxi?! Helt galet.
Jag bjuder er på en bild, så kanske ni fattar varför jag var tvungen att handla? ;) Men grejen är att jag tror allt som inte var mat som stoppades i korgen kostade sjukt mycket mer än maten. Jag är verkligen inget bra på att handla, jag fattar inte hur så mycket pengar kan generera i så lite mat?! Suck o stön.


oh my god.
.24timmar.

Inga kommentarer: