15 december 2010

onsdag.

Huvudvärk.
Det här börjar bli lite tröttsamt. Men ja, jag känner exakt var bak i ryggen den börjar, upp mot nacken vidare ut till vänster och rakt upp i hela huvudet. Spikkudden sövde om mig och ja, härliga onsdag.

Inatt pratade dom om kärlek vid första ögonkastet. Ja på radion... Dom trodde på den, jag tror med på den. Nour sa att man kan träffa en människa, en gång och sen aldrig mer och denna människa glöms inte bort. Den finns liksom där. Jag håller med.
Sen tänkte jag att ibland önskar man ju att man själv haft smslås på sin telefon vid vissa tillfällen. Jag kan tänkta att jag ibland önskar smslås från andra människor, vissa saker gör mest bara lite ont att bli påmind om.

En sak som inte alls gör ont att bli påmind om är att, ehm... ja. Det e snart jul! :)

.alvedoniprenochkudde.

Inga kommentarer: