10 december 2010

happy helg.

Nu har jag helg! Och jag tänkte passa på och gå o lägga mig medans jag kommer ihåg det ;)
Men de e ju märkligt alltså, att jag inte ska vara någe trött på morgonen?! Eller natten.
Nej jag e som tröttast på dagen och på kvällen. Jo man tackar jag, galna upponervända värld.
När jag vaknar hoppas jag att min dröm har varit fin, helst vill jag vakna skrattande som kompenstation för gårdagens gråtande.

Nu vet jag var jag ska spendera nyår också! Life is life, nana nanananaaaa.
Lite oklart än med vilka, men Anna min bästaste lilla vapendragare ska med alla fall, de e ett som e klart ;)
Osen vet jag ju någon som redan är på plats när vi kommer. Men ja, några till skulle göra stugan full så ja ska jobba på det.

Avslutar denna fredagsmorgonblogg med en låt.

.tackförfriasms.

Inga kommentarer: