03 december 2010

julklapp.

Så har denna dag gått.
Min kropp har inte varit på topp. Den orkade gå till konsum för lite godisköp (okej fine, coop. men de kommer alltid vara konsum i mina ögon, okej?)
Jag har försökt tänka på massa saker förutom det som gör att jag blir lite våt i ögonvrån. Det är inte så lätt hela tiden, men med facebook, msn, film, julkalender, idol och qx går det ganska bra. Ett och annat sms piggar också upp :)

Jag kollar julklappar, till mig själv. Ska bara hitta någon som kan ge mig det jag vill ha också.
Med min hybris så tänker jag att hela världen vill ge mig julklappar. Jag förgyller ju eran dödtid med min blogg, så varför inte? Blingit.se är hett!
Lite exempel.

lite dyrare.

lite billigare.
halsband.

örhängen.


Nu är Idol slut. Jag ska spana in Bröderna Karlsson och vara glad åt att Minnah är i final.
Beställ lite klappar nu! ;)

.brown eyed girrrrl.

Inga kommentarer: