27 december 2010

mellandagar.

Pudersnö när den är som finast! Ute nu alltså.
Hade jag haft den där kameran jag vill ha hade jag sprungit ut nu i natten och tagit lite bilder. Det har snöat i flera timmar och det är faktiskt fint.
Lugnaste natten i mannaminne på jobbet, men tiden gick och pengarna rullade in. Tydligen är 6e januari en röd dag, trots torsdag. Då kommer jag med få massa pengar, och vad kan man annars göra torsdagskvällar om inte jobba lite? Ja jo, massa! Nu på torsdag tillexempel är jag ju ledig, och då vill jag bioa och dricka öl. Herregud tänker ni, ännu mer öl? Men asså, juldagen i år var ju faktiskt rätt lugn ändå, så jag tycker vi köööör. Nyårsafton är ju ännu rätt så himla oklar, kan någon styra upp?! Någon som inte börjar på N och slutar på atalie. ;)

Man kan tycka att ganska mycket annat borde styras upp också. Som mitt liv for example. Eller vissa kan tycka så, jag säger som Anna. Vad ska styras upp egentligen? Äsch orkar inte gå in på det dära.
Men en sak är klar och det är att jag kan inte gå någon annanstans än dit mitt hjärta för mig. "Gå dit hjärtat leder dig." Ska försöka bli sams med mitt hjärta bara.

Nu ska jag läsa lite i min underbara julklappsbok, Tiger av Mian Lodalen. Sen ska jag sova i mitt nya underbara duntäcke och på min nya sköna kudde. Tror jag ska unna mig lite värmedyna även.
Godnatt, godmorgon eller puss och hej. Välj själv.

ps. Ugglefilmen, Legend of the Guardians borde ni se. Så himla bra!
ds.

.Driven by the strangle of vein. Showing no mercy. I'd do it again.

Inga kommentarer: