17 december 2010

universum.

Om man tänker att jag om 13år är 40år får jag typ ont i magen, svettningar och nästan panikångest. För om jag tänker att för 13år sedan var 14år (eh okej de känder rätt långt bort ändå) så har ju tiden ändå gått rätt så himla fort? Och vad har jag gjort?
Jobbat. Jobbat. Jobbat. Men de e bra o jobba, då kan man spara pengar. Eh, det är bara så att jag glömde den lilla detaljen. ;) Whatever, vem behöver pengar som ruttnar i madrassen när man kan njuta av så många andra saker?
Imorse när jag åkte hem sprang en stor fin räv över vägen, när jag gick från bilen och skulle hem föll det stora fina sagoliknande flingor på min nästipp och jag log. Om jag tänker att om jag om 13år får fortsätta le åt dom små tingen så känns allt lite lite lättare, och jag kan andas igen. Fast alltså, 40?!
Usch. Ja tror jag måste tänka på nåt annat nu en stund.

                                    "And when I look into your eyes, so innocent and pure.
I see the shadow of the things that you've had to endure.
I see the tracks of every tear that ran ran down your face.
I see the hurt, I see the pain, I see the human race." /a.lennox

4 kommentarer:

Anonym sa...

40 års kris!? Hoppade du över 30? :) Tänk positivt, inte alla som ser så unga och fräscha ut som du och jag trots våra åldrar. Är absinten ungdomens dryck?/ Gaston

Natalie sa...

30 är allt för nära för att kunna tänka på, men den kommer nog... krisen alltså ;)

Anonym sa...

Thats why you take a younger one.... to don´t feel so old..

Natalie sa...

young guns.