09 december 2010

kollage.

Tvätten är tvättad, så skönt! Skulle väl behöva köra en omgång till, men det får vänta.
Nu är det så spännande i Paradise Hotel att jag knappt kan blogga samtidigt som jag tittar. Men för eran skull gör jag ett försök ;) Åh herregud så jävla skönt! Melissa åkte ut, för hon har varit den mest otrevliga mot personalen. Haha, underbara program!

Det är ju iofs så att jag inte vet vad jag ska skriva riktigt. Tänkte mest bara lägga in ett litet kollage som jag med min dödtid pillat ihop, i Paint for fuck sake. Kan nån fixa photoshop till mig? Jag e kass på att ladda hem program till datan. Film går bra, och serier. Har förövrigt en serie på ingång nu. Lip Service. Tanka tanka.

Äsch, nu ska jag äta lite mackor och ta mig en kaffe.
Och längta lite till julen. Eller mest dagen innan jul, och dagen efter julafton. Uppsittarkvällen kommer bli fin och juldagen kommer bli grym. Själva julafton kommer bli lugn, skön, matkomig och kanske en och annan promenad. Ehm, ja. Hehe. Hoho. Eh tar det sen.

Nu börjar Robinsson!
underbara tjockistv.

.music maestro.

2 kommentarer:

Mkay sa...

Picasa 3, gratis, skitbra.

Natalie sa...

men jag har ju picasa, men kanske inte 3? jag fatta inte hur ja skulle fixa ett kollage i det? du får visa mig när du kommer hem :D