18 december 2010

need you now.

Godmorgon världen, vilken underbar dag.
Eller? Ja jag har ju sovit 4 natt-timmar så jag borde ju vara lycklig... Men hade gärna somnat om ett par till.
Halsen svider och är tjock. Kom och ge mig lite te med honung i? Men koooom då.
Äsch ja skulle ju kunna gå upp och fixa det själv men jag vill inte väcka min nattgäst som ligger och snusar där ute på soffan. Om hon nu sover? Kidsen ovanför mig har sjukt tidiga morgonvanor alltså... Men nu verkar dom ha lugnat ner sig lite iofs.
A just det, en påminnelse till mig själv. Skriv ut en "juldagsfestlapp" på jobbet innan onsdag.

Idag ska jag hoppas på att jag hinner träffa Anna en sväng.
Disken ska diskas och spisen ska skuras! Julklappar ska slås in.
Men ikväll då? Vad gör vi när vi inte kör? Och med en tjock hals..? Kan hända att jag åker hem till Kumla och myser till ett lite. Dom är nog lite trötta där idag för dom var ju på julbord igår. Dessa julbord alltså.
Oh no. Nu blev jag hungrig också............ Aja men det som skulle sägas var att då kan Johan kanske spänna min fläktrem om det behövs, för ibland tjuter de till lite när jag startar lilla pärlan.

Näe. men nu ska jag skicka ett godmorgon sms, till någon lite speciell :)

Ha en underbar dag!

.and she's out of control.

ge mig!

Inga kommentarer: