25 december 2010

Juldag!

Yooo va gör ni?! Kööör.

Så är juldagen kommen, dagen efter julafton alltså. Gud jag älskar att åka hem från Kumla med bilen full med fina klappar, julaftonen var lika lugn som vanligt. Mysig, kall, varm och fin. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer om dagen D, så kanske låter bli? Ni vet, man gör ju samma som jämt. Kollar Kalle, äter mat, dricker glögg, går promenad, kollar KarlBertil och sist men inte minst öppnar julklappar :D
Jag är glad att hon som gjort mig sällskap några dagar tog sig hem tryggt och säket. Visst jag gillar snön, men kan den inte hålla sig ifrån vägarna liksom?! Så jag slipper vara nervös hela tiden när alla jag tycker om envisas med att köra bil i vinterlandskapet liksom.
Hursom helst, det är juldagen nu! Jävlar i havet vad fort ett år har gått... Så mycket som hänt liksom. Men mer om det i min kommande årskrönika ;)
Åt frukost hos mormor och morfar imorse, lovelie! Sen åkte jag o syster till Coop för hon hade lite väl gult hår, så nu står hon med blekning i huvet och är så snygg som bara hon kan vara. Jeeeesus!
Jag e så sjukt sugen på en öl! Men nu har jag ordnat så min älsklings Frida får skjuts till Kumla av Tommig och Pernilla som var och glaaana efter bilar i Nörrköping, perfektus! Vilka pärlor. Men ja, detta innebär ju att jag måste hämta henne snart, och alltså måste vänta med min lilla bärsa.
En annan sak som var lite tur och som gjorde Le freak lite glad (aka bonnie tyler?) var att Anna hade en biljett till kvällens party på Ritz övers. Likii like.

Ne men ja bjuckar på lite bilder också. Imorgon kommer vara en trött dag, och jag ska jobba klockan 20.00 piiiip. Grattis. Men alla fall, no blogg tomorrow. Kanske ett berusat inlägg inatten, det vet man aldrig.

See ya.

.to be or not to be.

Julmys!

Lycklig Nöt.
Elin färgar håret.


Tomten vaktar mina julklappar :)

Inga kommentarer: