20 december 2010

thinking of you.

Åh herreguuud what a night!
Strömavbrott, internetkaos och snökaos. Det går bra nu.
Av med pallar, på med pallar, av med pallen. På med pallen! Jeeesus bestäm er liksom ;) Allt detta toppat med lite feber, lite väl mycket rethosta och alldeles för mycket tankar på annat. Fast nu äntligen är jag hemma, pax för en varm dusch och sen massa skön sömn.

Ja just ja, när jag skulle åka hem var det ju rätt oplogat på parkeringen jag stod på. Ehm jag slösade väl bort sisådär fem liter bensin eller nåt innan jag slutligen fick iväg med kära pärla med ett skott. Tack min gud (jag har en egen ja) för att ploggubben höll på och gjorde fint på min hemmaparkering. Annars hade jag väl vart där ute än och slirat runt, fastnat, svurit, skottat, slirat. Men nu slapp jag det, ibland har man tur också.

Godnatt världen, eller godmorgon. Välj själv.

.just pick and choose.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha. Var visst nån som hotat ploggubben inatt! Men antar att det inte var du! :) /Phil

Natalie sa...

haha nej det var inte jag, jag hade kunnat gett han pannkaksfrukost för jag var så glad! ;)

Anonym sa...

Då kanske man skulle gå över med skyffeln nån dag :) /Phil