09 december 2010

let it be.

Jag glömde bort att somna imorse, som vanligt.
Men när jag alla fall hade sovit i 1,5 timma så vaknade jag av att tårarna rann. Jag tänkte att hur fasen kan man hinna drömma så mycket på så kort tid?
Jag drömde om en människa, som jag har träffat. Som jag träffade igen och som jag tyckte om och som jag tycker om. Jag drömde att denna lilla människa dog, eller ja lilla o lilla.... Men alla fall, i drömmen blev jag så fruktansvärt ledsen. Ja jag skulle bli det in the real life också men alltså, jag vet inte när jag vaknat med tårarna sprutandes någon gång? Inception.com

Nu ska jag gå upp och fixa den lilla tvätthögen. Dom två senaste tvättningarna har blivit inställda. Blir en kul eftermiddag.

.the weakness in me.

"She'll let you in her car
To go drivin round
She'll let you into the parts of herself
That'll bring you down
She'll let you in her heart
If you got a hammer and a vise
But into her secret garden, don't think twice" /b.springsteen






Inga kommentarer: