15 november 2010

x-models.

"den där är fan inte bra!"
"vaddå?"
"ah men om det står en stad efter namnet!"
"men, det står ju före"
"ja, ja men dåså." 

Att smsa. Fy faaaaan. Jag hade lite tråkigt på min lilla rast förut så jag läste igenom lite gamla sms. Jag rensade liksom mobilen. Städade lite. Åh herregud, vissa konversationer hade fan vart skönare att bara radera utan att liksom påminnas om vad som stod i dom. Okej, en lovning till mig själv. Sluta smsa så förbannat mycket på fyllan Nöt! Alla fall efter typ klockan 1 för då är du inte smart. (eller när du är inne i aggro.dimman). Men vissa sms är däremot sjuuukt bra! :)
Nu raderade jag ju då inga direkt nya mess så detta hör nog redan till det förgångna. Jag är way mucho smarter nu! Haha. Ja men faktiskt.
Appropå telefoner så glömde ju TessaC sin lilla ajfån i min lilla bil förut. Så nu ligger den här på min kista, och ibland piper det i den. När jag låg och vilade lite innan jobbet så ringde det! Och jag vet inte riktigt om jag ska stänga av den, hur man gör eller om alla smspip och allting kommer uppenbaras om jag rör den så jag låter den liksom ligga där. Men snälla, ring inte på hennes mobil innan klockan 12 imorrn, okej? I need my beauty sleep förstår ni...

Usch jag glömde ta med mig nåt att äta till jobbet. Så jag tryckte två cappuchino på 20min isället. Är det därför jag inte e skittrött nu kanske? Hungrig är jag ju däremot, så jag ska kanske äta lite. Men som vanligt har jag liksom inte så mycket att mumsa på. Jag tänkte ju handla liiite innan helgen men de e ju ett tag kvar liksom (ja alltså, kommande helg). Kesella verkar ju inte direkt vara hårdvara på coop men jag köpte ju iofs lite keso. De får de bli! Och ett glas blåbärssoppa. Jo men visst. Please anteckna.

Nej men om jag skulle ta och logga ur då. Äta, sova och förhoppningsvis vakna i tid. Titta på telefonen och le åt något litet sms som inkommit under morgonen kanske? ;)
I'll be back!

.vem är måtta och varför ska jag dricka med honom.

Inga kommentarer: