04 november 2010

kesella.

Ni kanske undrar hur jag som har ett så spännande liv verkligen hinner med att blogga hela tiden? Svaret är att jag taaaar mig tid. Hahahaha. Lier lier bed's on fire.
Och nu när jag precis vaknat såhär en torsdag eftermiddag har jag ju inte så mycket att skriva heller. Så varför ens blogga? Men alltså. Varför inte? Vissa är ju så himla bra på att ordbajsa när dom pratar så jag kan väl vara det när jag skriver? Eller?

Alla fall. Idag är det torsdag. För att vara en nattjobbare kan jag tycka att det är lite som en fredag! Snart snart är det helg. Fint det! Mest av allt vill jag verkligen att Frida kommer hit på lördag, ty jag har icke sett den hönan på flera veckor nu! Och mitt rödvin och jag vill ha hennes sällskap.
En annan liten galen sak är att jag vill ha ett annat sällskap på fredag. Fredagsmys efter bilfix blir en bra fredag det!

ps. har nu i en vecka drömt om saker och ting, som så fort jag vaknar har något med verkligheten att göra. men idag tog nog priset. jag vill inte ha något med han att göra, så jag kan inte bli vän med vem som helst. så är det bara. !
ds.



.smoothie.

3 kommentarer:

Anna sa...

Jag låtsas som att låten var tillägnad mig... Hihihi.. för jag älskar den! Puss på dig fina Nöt!

Natalie sa...

haha men anna då. jag älskar med den! grymisch! men vem fan e annie hall?!

Anna sa...

Men herregud... du kan ju LÅTSAS att den är till mig... så blir jag lite glad, såhär på nattkvisten! :)