17 november 2010

empty room.

Det är tur att jag har en till dagbok!
En riktig liksom. Inte för att jag skriver i den, men jag har ju gjort. Och jag kan läsa om dom största händelserna hittills i mitt 27åriga lilla liv. Ja för det är ungefär då jag skriver i den.
Nu var det väldigt länge sen jag skrev något där, att skriva med händerna, att ha en penna i handen kan ibland vara himla skönt. Jag tror jag ska ta och skriva lite nu. Inte för att något stort har hänt men för att jag kanske måste få lite ordning på kaoset.

När jag vaknar idag, hoppas jag på en bra dag!
Det blir en tvättdag, städdag och Anna Thybell mysdag! Jag tänker att vi ska äta lite wok från Saigon.
Jupp :) Hoppas hon tänker samma. Ring mig PyttiPanna! :)

Nej, ordning i kaoset var det! (men det finaste och bästa kaoset, det behövs det inte någon ordning i. keep on chaosa mig. cuz i like it)

.behind blue eyes.

1 kommentar:

Anna sa...

Wok låter perfa.. :) Åhh, städdag.....får man vara med och rensa i garderoben kanske? ;)

Ses snart! Puss!!