26 november 2010

bad romance.

Jaha så åkte Linnea ut ur Idol. Lite tråkigt, hon var rätt bra. Men jag visste det redan innan programmet. Så. Nästa vecka åker Minnah och hmm jag tror Jay vinner hela skiten. Tyvärr. Linda skulle ha vunnit! ;)
Låtarna idag gav mig rysningar på ryggraden, lite ont inuti hjärtat och ett leende på läpparna. Känslosamt med låtar...

Dagen idag har varit min. Jag har verkligen gjort exakt vad jag känt för. Låg och drog mig länge, kollade datorn, gick en liiiten promenad, handlade lite bärsa på systemet och cola på ica. Tog mig en skön 25minutare i solen och åt subwaymacka tills jag trodde jag skulle sprica. Sen har jag njutit i soffan, kollat på en grym dokumentär "Armadillo" om soldaterna i Afghantistan. Skitbra, se den! Jag har typ 30min kvar så avslöja inte slutet bara. Jag har även hunnit med att stryka gardiner och färgat håret. Imorrn e det fest! Kör bara kör.

Imorse, när jag körde hem från jobbet log jag skitfånigt. Helt galet. faktiskt.
När jag blir stor ska jag också uppfinna något så bra som Smset. Vilken grej. Ett litet brev som hittar fram på en millesekund liksom.

Ja nu börjar dagen så sakta ta slut. Men jag har film kvar jag vill se och slutet på dokumentären. Så somnar nog inte riktigt än.
Imorrn ska jag shoppa kläder på Lager, köra mamma plus resten till fest och sjunga brudar brudar brudar på min balkong. Eller ja, kanske inte riktigt det sista. Men som sagt, det är fest!

.how do i get you alone.

Inga kommentarer: