17 november 2010

Lägenhetsunderhåll.

Shit pommfritt vad kallt det är ute!
Var precis iväg med ett litet papper till Öbo. 2011 ska dom slipa golvet här hemma, byta spis och kyl o frys. Fint mos! Men, när dom ska slipa golvet måste det ju vara heeelt tomt och det kommer ta två dagar. Isch, undra vart jag får sova då? Let me know! Det jag funderar mest på e var tusan soffan ska ta vägen? Ja alltså, den soffan jag har här i mitt livingroom. Inte du. ;)
Jag minns när jag och Frida försökte skruva ihop den... Ehm, det gick sådär va. Då var det bra att jag hade någon annan som var lite bra på sånt. Men nu då, hur tusan ska jag lyckas skruva isär o sen få ihop den igen? Blir spännande. Fast ja, det problemet kanske jag kan tänka på lite senare.

Snart kommer Anna hit och jag ska åka o hämta lite mat.
Försa om jag ska duscha, diska o dammsuga innan? Jaa men de tycker jag.

.living on the edge.

jag o min saknade skrutta i min soffa.

1 kommentar:

Soffan sa...

Bo hos soffan då vettja, o då menar jag inte den i ditt livingroom;)