15 november 2010

bokad.

Idag har jag sovit tre timmar, varit vaken tre timmar och sovit tre timmar till. Fy satan i gatan vad trött jag är! Fattar inte varför jag vaknar så sjukt tidigt ibland och sen är oförmögen att somna om, trots trötthet?! November är en trött jävla tråkmånad. Thanks god att det snart är december. Den månaden går ju sjukt fort, och sen kan man nästan i januari redan börja längta till våren :)
Jag har mycket längtande i min kropp nu alltså. Först till kommande helg, som kommer bli en myshelg! Sen till att Lillmaddo kommer hem så vi kan gayfesta lite :) Två helger på raken kommer sedan ängnas åt lite festligheter med lite jobbmänniskor. Sen är det ju snart jul! Och juldagen. Vad gör vi på nyår?!
Puh, ja fullt upp alla fall.

Shit pommfritt vilket långt hår jag numera har!
Vad ska jag göra med det? Mössa går ju bra... Men inte inomhus liksom. Fast då kan jag nästan toffsa upp det. De ni!

Nej nu blev jag lite sugen på en kaffe.

.play me.

Inga kommentarer: