03 november 2010

två för en.

En härlig onsdag so far!
Stängde tydligen av larmet där vid halv två när klockan ringde... Vaknade klockan fyra, rejält utvilad och full med energi! Eller ja, glad i kroppen alla fall. Sömn när den är bra är nästan oslagbart alltså!
Jag tog mig till tvättstugan och fixade en tid, sprang in till Munken och köpte en cola (ja de här e världens mest onyttiga dag!!) gubben frågade innan han slog in dom 7kr på kassan om jag ville ha kvitto. Haha skrattade jag och sa nej tack. Undra om han blev glad att han fick ta det svart? Dom är roliga dom. Eftermiddagen fortsatte med en promenad, en solning och lite goda subs från subway! Restaurangchansen e min nya bästa vän ;)
 


Nu sitter jag här med en kopp kaffe. Lite fryst mjölk lyckades jag pressa i den också. Alltså ja tror han gjorde nåt fel när han fixade kylen, allt fryser jue?! Nu har ja alla fall den på 3an, o hoppas de tinar till sig lite där inne.
Paradise är på teven, sällskapet är på datorn. Och jag ler.

.ciao bellas.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det där häftet verkar superbra! Kan du fixa fler? ;)