03 november 2010

helljus.

Alltså man borde gå och lägga sig 22 när man är som tröttast och gå upp nu när man är som piggast! Jag minns när jag jobbade 06-15 på macken, passade mig som handen i handsken! Eller när jag var den enda som var pigg 06,30 på förskoleviket! Hmm, varför jobbar jag natt egentligen? Känns som ett återkommande tema varje höst och vinter iofs. På sommaren är det ju helt kanon, ja nästan perfekt. Men nu liksom?! Jag är inget trött nu, men nu måste jag liksom sova. Heeeelt galet. Mycket nu där, men va tusan.
Jaja, det bästa med att vara lite pigg nu är att jag kan äta frukost (hungrig som en svälten gnu) och kolla lite på Ellen. Förhoppningsvis hamnar jag väl i nån matkoma och blir lite tröttis så jag somnar gott snart.
När jag vaknar SKA jag kolla efter billiga tändstift, kanske få lite blå sol på min alltmer vita hud och så kan det hända att jag köper hem lite smarrig mat. Jag tror på en bra onsdag!

Nu ska jag äta morötter! Det ska vara bra mot mörkerseende, eller? Jag ser alla fall ingenting när det är mörkt och regn ute... Haha, akta er när jag e ute o kör då alltså! ;)

Nattens gissningslek gick ut på att gissa nästkommande låt på Megapol. Det gick sådär. Men om man ska chansa på nåt så ska man chansa på Robyn. Tur för mig att hon är det bästa!
Här kommer en liten hyllning. Antagligen en av dom bästa låtarna på Body Talk pt3. Är det förövrigt någon som vet när skivan släpps?!

Nej, morötter vare!

.koseligt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tycker jag vann som missade med EN låt emellan. Skapligt Megapoliserad! :)

/Darin