30 november 2010

if i had you.

Jag sitter på jobbet och har rast. Dricker en liten Hallon&Blåbärs varma koppen och tuggar mandarin. Gott. Ute snöar det järnet, och jag gillar det inte. Det går inte att köra bil i detta väder! O alla jävla rondeller som finns överallt, som att leka med döden hela tiden (i 15km/h).

Hmm. Jag fattar inte varför det känns. Så ska sluta känna. Idiotiskt.
Ska tänka på fina saker. En fin sak, som jag brukar kalla Ittet har underhållit mig lite denna natt. Hon befinner sig i Paris men kommer snart hem. Men min inneboende, det passade sig inte att bli. Jag som trodde på den ideén. Jag får helt enkelt leta vidare, som så ofta förr.

Hm. Ja men nej.
Jag ska inte skriva nåt kryptiskt nu. Om ni vill kan jag vara helt jävla ärlig och rak?
Så det inte blir missförstånd.
Shoot.

Hahah, skojja bara.

.jag är fri som en fågel, men fast i tanken på dig.

1 kommentar:

Mkay sa...

I'm It and I rule. Ja men visst, snart ska jag supa dig under bordet kära nöt.