02 november 2010

godmorgon.

 

Med en fångande blick och en mottaglighet
B-b-b-b-baby du har något som jag v-v-vet
Skulle kunna få min tillsyn, till en vild syn
Jag väljer person och det blir nästan intill en revolution
För du är inte likadan som
Alla andra chicks i denna stad kom
hit till mig för jag ska visa dig
Kan du bara ta och sluta teasa mig
När jag kollar på dig så vill jag grrrrreppa
tag om ditt liv för så vitt vi vet
är du tjejen som alla vill ha

...

Jag säger.. OOOF.. vart har du fått din kropp ifrån?
Dina söta små läppar och lockigt hår, får
mig att vilja hoppa i taket
Jag lockas av saker som kostar mig galet
Mycket mer än vad budgeten klarar
Men jag vill smaka en gnutta av kakan
Du är utomordentligt, förbaskat
fruktansvärt, jävla, snygg

...

.rrrrrrrrrright back at you.

Inga kommentarer: