01 november 2010

Helvete!

Kylskåpet e lagat.
Gud vad de e kul att ramla upp runt elva helt förvirrad och trött och öppna åt diverse fixargubbar. För att dom inte ska tro att jag är en pundare (jo men lght e inte sitt finaste o det enda som låg i kylen var sprit o vin) så måste ja ju säga att jag jobbar natt. "Men jahajaaa då är det ju jättetidigt nu?! Är du inte trött?!" Haha jo vad fan tror du liksom?
En annan sak som gör mig rätt så jävla trött är att barnen i lägenheten över mig, har gymnastik eller något hela förmiddagarna. Snart ramlar nog mitt tak in, ja deras golv. Ska jag säga åt dom eller? Då kommer dom ju hämnas på min juldagsfest, men hur ska ja orka stå ut med detta psykande i två månader till?! Risken finns ju att jag kommer vänta så länge så att när jag väl klampar upp kommer dom bli livrädda för det kanske e första gången dom får se ett par svarta ögon? ;)

Usch, jag kunde inte lata mig mera. Jag skiter i sista kurstillfället ikväll. Jag har ingen lust, jättedåligt jag vet. Jag skyller på hösten. På att uppgiften inte är klar och på att Anna inte heller ska dit.
Jag måste ju handla mat till kylen, köpa nya tändstift till bilen och kanske höstmysa lite i min soffa. Åh vad jag skulle vilja vara lite långledig alltså!

Nu ska jag tamefan sätta på den högsta jävla musiken och slå något hårt i taket! Unghelveterna gör mig helt psyksjuk! Har dom inga jävla föräldrar eller vad händer?!

.bitterfitta.

Inga kommentarer: