12 november 2010

ta hjertet med på alt.

Igår var jag sjukt lättirriterad. Inatt höll jag på att gå sönder när mitt tålamod tog slut. Kan inte allting nån gång vara rätt och lätt liksom? Gah. Jag gav upp den kurragömmaleken efter rätt adresser efter en halvtimma alla fall. Sen gick det bättre. Och nu är det helg! En helg som ska spenderas i Stockholm. Lagom till lite ledigt börjar det ju såklart regna också... Men, det stör mig inte! För det ska bli så himla underbart att komma bort lite! Och visst att jag ska träffa mina bästaste bönor, men jag ska äntligen få träffa Frida också! Inte mycket, men lite är bättre än inget :)

Nu har jag redan varit vaken alldeles för länge. Och så e jag hungrig. Men tji på dig! jag orkar inte äta... Så jag går och lägger mig. Shitty pomfritty, jag känner mig som i trotsåldern ;)

hahaha. norska alltså!!

1 kommentar:

Anonym sa...

hm... du kanske bara ska släppa allt.. and go with the flow, sluta fundera och tänka så mkt.. vill det sig så vill det sig.. Inget blir bättre av att va på dåligt humör..så cheer up ;)