23 november 2010

kvällsning.

Shiiet tiden går fort när man har roligt!
Och roligt har jag det. På mitt alldeles egna lilla vis.
Jag började dagen med att blogga, som ni vet. Skickade lite roliga sms och stack till Betty. Hon är mitt bästa ex någonsin. Men hon var kanske min värsta tjej någonsin också så ;) Näää skämta. Vi hade några trevliga dagar faktiskt.
Hursomhelst, hon bjöd på kaffe och brända pepparkakor. Vi kollade på något program om rymden, universum och svarta hål. Om trehundra miljarder år finns inte ens universum längre. Det svindlade lite i våra huvuden. Varför i hela världen måste dom forska om det? Det är ju knappast så att vi lever då liksom!? Så vem bryyyyr sig.
Usch, rymdprogram kan ge mig lite lätt magkatarr. Jag som precis blivit av med den ville inte ha tillbaks den så vi kollade på Ung och Bortskämd istället. Det måste vara ett skämt. Så nog om det.
Tv ja, det är mitt sätt att roa mig. Nu kollar jag finalen av Australia Masterchef. Fan det bästa matprogrammet någonsin. Jag är ju ett big fan av människor som lagar mat på tv, så ja. Min kväll är underbar! Men nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Knäppa över till Paradise Hotel eller kolla vem av brudarna som vinner mästarkock-titeln? Jag får väl helt enkelt zappa.

Hmm. Det är kallt ute. Men vackert ändå. Jag är så glad att jag har min jacka :D Och kupevärmare till bilen...

Nej, mer tv.

.piff och puff.

Spett och jag.

1 kommentar:

Anna sa...

*busvisslar* Vilka pumor! ;)