13 november 2010

skallebank.

Okej, idag vaknade jag på Fridas soffa lite för tidigt. Typ halv sex.
Mådde bra, var pigg som en nötkärna, berättade för Frida om hennes nya husdjur räven som vi såg här utanför när ja kom hem inatt. Men sen hände något, när Frida gått till jobbet och jag låg och kollade på Jurassic Park som Tv4film visade sådär på morgonkvisten fick jag en sjuk huvudvärk! Aldrig varit med om dess like... Tillslut ramlade jag upp och fick i mig två alvedon. Men 2timmar senare gjorde de fortfarande lika ont och jag ville mest slå sönder skallen. Suck! Tillslut somnade jag, och när jag slutligen vaknade lite för sent så är det nu alltså snart mörkt ute igen. Brudarna har gjort stan och ska nu på utställning. Suck igen! Men men, jag tar en fika med Fridis och drar till Cake ikväll istället.

Gårdagen var fin. Vi hann i tid och maten på båten var god! Ölen var stor (men nej det var verkligen inte den som gav mig min skallebank) och kvällen blev rätt tidig. Ikväll ska vi på Raw!
Nu ska jag göra mig het.

.blixtar och dunder.

Inga kommentarer: