16 november 2010

pyssel.

Idag har jag sovit skönt!
Städat lite i små lådor och ätit mat. Diskat och plockat och nu sitter jag återigen i min sköna stora soffa.

Csn och jag är inte goda vänner! Eller tja, jag hittar verkligen inte förra månadens räkning. Fick en påminnelse idag att jag inte betalt föra månaden. Suck. Fast, det enda som var var att betala den glömda tillsammans med den nya den här månaden istället. Alltså, dom är ju snälla. När jag e snurrig. Men faaaan, kan de inte få komma någon månad med bara lagom mycket räkningar? Jag tror jag snart befinner mig i lite eknomisk kris. Alla fall, om man jämför med allting jag vill göra ;)
Do me rich!

Nu ska jag kolla lite på The kids are alright. Jag hittar ingen text till filmen men jag e ju rätt haj på engelska så de gör inte så mycket. Gaymovies are the best movies! Fast, inte dom gayfilmerna Frida gillar.

.vad tänker du på?.

2 kommentarer:

Soffan sa...

DIG. jag tänker på dig!

C sa...

Jag tänker på en varm sandstrand, en drink och behagligt sällskap. Gosh vad skönt det hade varit att komma iväg en sväng. Affärsverksamheten väntar på mig känner jag.. ;)